Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Calitatea Toyota

Afla mai multe despre abordarea noastra asupra calitatii dintr-o perspectiva personala: vocea clientului si a angajatilor.

Clientii nostri determina Calitatea. Misiunea noastra nu se termina niciodata.

Vocea clientului

  • Clientii nostri sunt cei mai importanti oameni pe care ii ascultam atunci cand vine vorba de intelegerea calitatii Toyota. Viziunile lor independente si experientele cu vehiculele noastre ne arata daca obiectivele noastre cu privire la calitate sunt indeplinite si ne dau informatii reale pentru imbunatatirea continua a masinilor noastre.

  • Ei ne-au impartasit multe povesti despre fiabilitatea masinilor noastre si atractivitatea lor deosebita, ce le face o parte valoroasa si de incredere a vietii lor. Noi suntem mereu dispusi sa ascultam vocile clientilor nostri si acordam atentie egala criticilor si laudelor. 

  • Faceti cunostinta cu Manfred Dvorak. Este un sofer de taxi din Austria, a parcurs peste 1 milion de kilometri cu masina sa Toyota Prius. El spune ca „Prius este cel mai bun coleg”.

  • Faceti cunostinta cu familia Crew, o familie cu un apetit fara limite pentru aventura...  In fiecare an in vacanta de vara, familia merge cu masina Toyota Avensis din regatul Unit pana in Turcia – o calatorie de 5.000 de mile.

  • Faceti cunostinta cu Bob Old si cainele sau, Murphy. El a strabatut peste 350.000 de mile cu masina sa - si descrie modelul Prius ca fiind „solutia perfecta...”

Abordarea calitatii

  • Masini intotdeauna mai bune

    Punem calitatea in centrul a tot ceea ce facem si, fideli principiului kaizen, analizam mereu modul in care putem aduce imbunatatiri, astfel incat sa fim siguri ca le oferim clientilor nostri produse si servicii de cea mai buna calitate.

  • Fiecare angajat al nostru intelege importanta de a nu trece niciodata produse de calitate slaba in urmatoarea etapa a procesului. Aceasta inseamna ca putem aborda orice problema in momentul in care apare, evitand aparitia unor probleme mai grave. Aceasta abordare se extinde de la cercetare si dezvoltare, prin productie, pana la serviciile noastre post-vanzare. La nivel mondial, activitatile noastre de calitate sunt coordonate de directori de calitate din fiecare regiune, ajutandu-ne sa monitorizam constant performanta, sa invatam si sa introducem imbunatatiri.

Istoricul calitatii

  • Studiem si implementam modalitati de imbunatatire a calitatii inca de la infiintarea afacerii noastre.

    Pe masura ce metodele de fabricatie au devenit mai sofisticate, autovehiculele au devenit mai complexe, iar nevoile si asteptarile clientilor s-au dezvoltat la nivel mondial. Ne-am imbunatatit constant cunostintele, procesele si produsele pentru a oferi o calitate mai buna in tot ceea ce facem.

  • Beneficiind de aproape un secol de experienta, ne-am construit o reputatie globala pe care ne angajam sa o mentinem si sa o extindem.

Traditii privind calitatea

  • Multe dintre lucrurile pe care le facem astazi pentru a asigura cea mai inalta calitate in operatiunile si in produsele noastre au facut parte din modul nostru de lucru de multi ani – datand chiar din perioada de dinainte de incepere a productiei de autovehicule. Suntem mandri de aceste traditii, pe care continuam sa le dezvoltam si sa le imbunatatim pentru a face fata noilor provocari.
  • Principiile de baza ale sistemului companiei noastre pentru asigurarea calitatii, inclusiv „Clientul pe primul loc”, „Calitatea pe primul loc” si „Genchi Genbutsu (Mergi si vezi la fata locului)”, au fost stabilite in momentul infiintarii companiei. De atunci, aceste principii au fost transmise mai departe la fiecare nivel organizational al companiei Toyota de astazi, din atelier pana la conducerea executiva.

  • De la infiintarea sa, Toyota a desfasurat constant activitati de asigurare a calitatii, avand ca rezultat evaluari de top din partea clientilor nostri.

  • Abordarea calitatii din cadrul Toyota este unica si a fost dezvoltata pe parcursul deceniilor.

  • Calitatea incepe cu clientul Cand Japonia a introdus un sistem de rechemare a autovehiculelor in 1969, am folosit o serie de reclame in ziarele de mare tiraj pentru a arata modul in care clientii sunt prima noastra preocupare in fiecare domeniu al afacerii noastre, un angajament care ramane valabil si astazi.

  • Evolutia sistemului Toyota pentru asigurarea calitatii Sistemele de asigurare a calitatii pe care le folosim in prezent au fost dezvoltate pe baza metodelor utilizate cu peste un secol in urma de afacerea familiei Toyoda. In perioada moderna, procesul nostru de control total al calitatii ne-a ajutat sa imbunatatim continuu calitatea si fiabilitatea autovehiculelor noastre.

  • Intrebati „De ce” de cinci ori despre fiecare problema. Problemele ne ofera oportunitati de a realiza imbunatatiri si de a asigura calitatea, asa ca este important sa aflam cauza principala cand ceva nu merge bine, pentru a putea remedia si evita reaparitia problemei.

CUM SUNT ANGAJATII NOSTRI LA BAZA ABORDARII NOASTRE PRIVIND CALITATEA?

Afla mai multe

CUM ESTE INTEGRATA CALITATEA IN SISTEMUL NOSTRU DE PRODUCTIE?

Afla mai multe