Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Reutilizare

Piese recuperate pentru utilizare

Găsim tot mai multe modalități de reutilizare a articolelor și resurselor, reducând cererea pe care o facem pentru materii prime, economisim energie și contribuim la protejarea mediului.

 

„Știm că nu ne putem permite să fim o societate care arunca deseurile și că trebuie să găsim modalități mai bune și mai ușoare de a reutiliza lucrurile pe care le facem și resursele pe care le folosim în producția lor. 

Am pus în aplicare o serie de sisteme ce sunt concepute pentru a prelungi durata de viata a pieselor și componentelor, oferindu-le în unele cazuri aplicații noi și diferite. De exemplu, avem o operațiune extinsă de re-fabricare a pieselor și, la nivel global, observam ca bateriile hibride sunt preluate din vehiculele noastre și puse la treabă stocând energie curată, generată de soare. "

Conceptul de reutilizare se aplică, de asemenea, misiunii noastre de a conserva apa prin utilizarea cât mai puțin posibil și reciclarea deșeurilor create prin procesele noastre de producție. Atenția noastră la detalii înseamnă sa ne asigurăm că ambalajele în care sunt furnizate piesele noastre sunt proiectate în mod special pentru a fi folosite din nou.

CUM POATE CONTRIBUI REUTILIZAREA …

  • Indică economiile datorate unei îmbunătățiri a ambalajelor de la Centrul nostru european de piese (2015).

  • Cantitatea de apă de ploaie colectată „reutilizată” la unitatea noastră de fabricație din Franța (Aug ’14-Aug ’15).

  • Fabricarea unui nou DPF * vine cu o amprentă grea de CO2 de 22,6 kg, un DPF re-fabricat emite doar 3,3 kg (Studiul Chalmers University, Göteborg).
    *Diesel Particulate Filter

Există multe piese de pe vehicul ce pot fi recondiționate și utilizate din nou, evitând risipa și reducând cererea de materiale pentru a face piese noi.

  • PIESE RE-FABRICATE

    Operam un program cuprinzător de re-fabricare a pieselor ce preia piese folosite din rețeaua noastră de distribuitori europeni. Piesele returnate sunt inspectate și recondiționate la un centru de reconstrucție, iar orice elemente uzate sunt inlocuite. Piesa este reasamblată, ambalată și pusă la dispoziția clienților la prețuri competitive, astfel încât și ei să poată sprijini sustenabilitatea. Printre elementele principale pe care le putem gestiona în acest mod se numără compresoarele de aer condiționat, transmisiile automate, casetele de direcție, chiulase, motoare și seturi de ambreiaj.

Bateriile pe care le folosim în vehiculele noastre hibride sunt concepute pentru a fi fiabile pe toata durata de viața vehiculului pe care îl alimentează. Chiar și atunci când un vehicul electric hibrid ajunge la sfârșitul duratei sale de viață, pot fi găsite noi utilizări pentru bateria hibridă, deoarece aceasta mai are capacitatea rămasă.

  • REUTILIZAREA BATERIILOR HIBRID

    Diferitele tipuri de baterii - pe bază de nichel și litiu - pe care le folosim în masinile noastre hibride sunt concepute pentru o utilizare de lungă durată și nu ar trebui să fie niciodată nevoie de schimbarea acestora pe durata vieții vehiculului.

  • De fapt, în multe cazuri, acestea durează mai mult decât vehiculele pe care le alimentează. Analizam modul în care aceste baterii pot fi re-fabricate pentru a fi utilizate din nou în vehiculele noastre și să continuăm să le folosim pentru scopuri utile în alte aplicații, mai ales ca unități de stocare a energiei staționare sau de urgență.

DEPOZITARE STATIONARA

Odată ce un vehicul hibrid ajunge la sfârșitul duratei de viață utilă, bateria de tracțiune poate fi în stare bună de funcționare. În astfel de cazuri, bateria hibridă poate fi scoasă și utilizată ca unitate de stocare de energie staționată de sine stătătoare. Utilizate în grupuri, aceste baterii pot deține o cantitate mare de energie electrică care poate fi utilizată ca parte a unui sistem coordonat de economisire a energiei sau chiar ca sursă de rezervă de urgență.

În întreaga lume, vedem deja exemple bune de baterii hibride puse în funcțiune în acest fel. În SUA sunt folosite pentru stocarea energiei electrice solare, într-o inițiativă de mediu din Parcul Național Yellowstone, iar în Japonia, retailerii Toyota folosesc o abordare similară pentru a oferi energie pentru showroom-urile lor. Cercetăm posibilitățile acestui tip de activitate în Europa, în care numărul de baterii disponibile este limitat datorită fiabilității acestora.

USA: STORING GREEN POWER IN A NATIONAL PARK

Peste 200 de baterii hibride reciclate din vehiculele Toyota Camry sunt utilizate ca parte a unui proiect de energie regenerabilă în Yellowstone, cel mai vechi parc național din SUA. Împreună formează o unitate de stocare staționară care deține electricitate generată de panourile solare din parc. Cu o capacitate combinată de 85kWh, acestea sunt capabile să furnizeze energia electrică necesară clădirilor din campusul Lamar Buffalo Ranch.

Considerăm că utilizarea bateriilor în acest mod poate dubla durata de viață utilă, contribuind la un sistem care nu creează emisii de carbon în generarea, stocarea și distribuția energiei electrice.
Viata bateriei dupa masina : Efectul Toyota

PLANIFICAREA ENERGETICĂ EFICIENTĂ ÎN JAPONIA

O serie de dealeri Toyota din Japonia au început să folosească "Smart Green Batteries" - baterii hibride utilizate ca depozitare staționară pentru electricitatea generată de soare. Zece baterii de la mașinile Prius sunt grupate pentru a stoca electricitate produsă local din panouri fotovoltaice. Această energie este apoi utilizată în momentele cererii maxime, pentru a ajuta la reducerea costurilor de energie.

Se poate obține și mai multă eficiență atunci când bateriile sunt utilizate ca parte a unui sistem de gestionare a energiei pentru clădiri, împreună cu caracteristici precum aer condiționat eficient din punct de vedere energetic și iluminare cu LED. Bateriile hibride au fost, de asemenea, utilizate cu succes ca unități de stocare a energiei de urgență în perioadele de dezastre naționale din Japonia.