Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Provocarea de mediu nr. 1

Autovehicul nou cu zero emisii CO2
Masinile care folosesc combustibili alternativi mai ecologici pot avea impact doar atunci cand sunt adoptate in numar mare de catre public. O parte a provocarii Autovehicul nou cu emisii zero de CO2 implica, prin urmare, colaborarea cu publicul pentru ca autovehiculele noastre electrice de noua generatie sa fie disponibile pe scara larga. De asemenea, vom incuraja dezvoltarea infrastructurii necesare – cum ar fi statiile de alimentare si punctele de incarcare – pentru a sprijini utilizarea acestora.

OBIECTIVELE NOASTRE PENTRU ANII URMATORI

  • Provocarea globala 2050

    Obiectivul nostru este de a reduce cu 90% emisiile de CO2 ale autovehiculelor noi, pana in 2050, comparativ cu nivelurile Toyota din 2010.

  • Tinta globala pe termen mediu 2030

    Pana in 2030, obiectivul nostru este sa vindem anual peste 5,5 milioane de autovehicule electrice in intreaga lume, inclusiv peste 1 milion de autovehicule cu zero emisii (vehicule electrice cu baterie si vehicule electrice cu pile de combustie).

    Estimarea reducerii medii globale a emisiilor de CO2 in g-CO2/km fata de autovehiculele noi va fi de 35% sau mai mult, in functie de conditiile pietei, comparativ cu nivelurile din 2010.

REALIZARILE NOASTRE DE PANA ACUM

O parte din realizarile globale ale Toyota de pana acum
  • Peste 1.5 milioane de autovehicule electrificate vandute la nivel global in 2018, reprezentand peste 16% din vanzarile globale totale
    ... emisii de CO2 din 1997, datorita vanzarii de autovehicule electrice hibride la nivel global
  • 44 de modele hibride disponibile la nivel global
O parte din realizarile Toyota Europe de pana acum
  • 550.000 de masini hibride vandute de Toyota Motor Europe in 2019, reprezentand 52% din vanzarile totale ale TME
  • 20 de modele hibride disponibile in Europa
  • 99.7 g/km este media emisiilor CO2 ale masinilor noi din Europa in 2019

Strategia noastra indrazneata in ce priveste electrificarea pentru anii urmatori

  • Baza strategiei noastre privind autovehiculele electrice implica indepartarea de sistemele de propulsie conventionale si accelerarea semnificativa a planurilor de dezvoltare si lansare a autovehiculelor hibride (HEV), hibride electrice cu incarcare la priza (PHEV), electrice cu baterie (BEV) si autovehiculelor electrice cu pile de combustie pe hidrogen (FCEV).

    In practica, aceasta inseamna ca pana in 2030 ne propunem sa avem vanzari de peste 5,5 milioane de autovehicule electrice, inclusiv peste 1 milion de autovehicule cu zero emisii (BEV, FCEV). De asemenea, pana in jurul anului 2025, fiecare model disponibil la nivel mondial din noile game Toyota si Lexus va fi un autovehicul electric dedicat sau va fi prezentat cu optiunea electrica.

    • BEV: In 2020, vom incepe fabricarea BEV-urilor pentru piata chineza, apoi vom intra pe alte piete cu modelele noastre BEV Toyota si Lexus.
    • FCEV: Vom extinde gama FCEV pentru autovehicule de pasageri si comerciale.

    Cititi intreaga poveste in pagina de stiri a Toyota

    • HEV: Si gama HEV se va dezvolta, datorita dezvoltarii ulterioare a Sistemului hibrid Toyota II, introducerii unei versiuni mai puternice in anumite modele si dezvoltarii unor sisteme hibrid mai simple in modelele selectate.
    • PHEV: In ultimul rand, vom extinde gama PHEV in anii 2020.

Cum schimba obiectivele noastre de mediu orasele in prezent?

Afla mai multe