Strategia noastra tehnologica reuneste o gama larga de tehnologii de mediu pentru o mobilitate mai curata si mai eficienta in viitor, cuprinzand sisteme electrice hibride, hibride electrice cu incarcare la priza, tehnologie electrica cu baterii si sisteme electrice cu pila de combustie pe hidrogen. Fiecare tehnologie ne aduce mai aproape de obiectivul nostru de a crea cea mai buna masina ecologica. Pana in 2050, dorim sa reducem emisiile de CO2 generate de vehiculele noastre cu 90% fata de nivelurile din 2010.
Pentru atingerea acestui obiectiv, strategia noastra este sa acceleram dezvoltarea si popularizarea autovehiculelor electrice – autovehicule hibride, hibride electrice cu incarcare la priza, autovehicule electrice cu pile de combustie pe hidrogen si autovehicule electrice cu baterie. Pana in 2025, vor fi lansate la nivel global nu mai putin de 40 de autovehicule electrificate noi, oferind astfel cea mai mare gama de vehicule electrificate.
Vom atinge aceasta obiectiv prin accelerarea popularizarii masinilor electrice, urmarind sa scoatem pe piata peste 5,5 milioane de masini in fiecare an, pana in 2025. Pana in 2030, obiectivul nostru este ca cel putin un milion dintre acestea sa fie autovehicule cu zero emisii.
Pentru a ne atinge obiectivele, ne bazam pe experienta noastra de lider in domeniu, care a vandut deja peste 15 milioane de autovehicule electrice in intreaga lume, de la introducerea tehnologiei electrice hibride pe piata auto prin modelul original Toyota Prius in 1997. Prin imbunatatirea constanta a know-how-ului in ce priveste tehnologia hibrida si prin monitorizarea modului in care oamenii isi aleg si folosesc masinile, putem oferi inovatii tehnice si autovehicule din ce in ce mai bune, care combina performante mai ecologice cu atractivitatea puternica pentru clienti.
Sistemul nostru de alimentare hibrid Hybrid Synergy Drive, castigator al mai multor premii, este tehnologia de baza comuna tuturor sistemelor de propulsie diferite din foaia noastra de parcurs. Faptul ca are un design modular inseamna ca poate fi usor adaptat pentru utilizare in diferite tipuri de autovehicule. In autovehiculele hibride electrice cu incarcare la priza, acesta este in mare parte neschimbat, dar utilizeaza o baterie mai puternica, ce poate fi reincarcata de la o sursa de alimentare externa. In autovehiculele electrice cu baterie, formatul sau este mai simplu, fara motor pe benzina si cu un motor electric mai puternic. La modelele hibride electrice cu pile de combustie pe hidrogen, motorul pe benzina este inlocuit cu pila de combustie, pentru a genera energie electrica din hidrogen, fara emisii daunatoare prin teava de esapament.