Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Metodă De Testare A Consumului Și Emisiilor Poluante

Procedura armonizata la nivel global

In Europa, masinile au fost testate în privința emisiilor poluante și a consumului de carburant utilizând noul ciclu de conducere european (NEDC). De la 1 septembrie 2017 a fost introdus un nou sistem, procedura armonizată la nivel global pentru testarea vehiculelor de pasageri (WLTP),

 
De la NEDC la WLTP: ce se modifică?

 

Odată cu avansul tehnologiilor în industria auto și cu modificarea condițiilor de conducere, ciclul de testare NEDC, cu o vechime de aproape 40 de ani va fi înlocuit. Pentru a vă oferi o modalitate mai precisă de calcul și comparare a nivelului de emisii poluante și a consumului de carburant, noul test WLTP se bazează pe condiții mai realiste de testare, astfel încât măsurătorile efectuate în laborator să reflecte mai precis performanțele rutiere reale ale mașinilor.

  • Ciclul de testare

    Testele dinamice sunt mai reprezentative din perspectiva comportamentului real în timpul conducerii

  • Durata ciclului

    Testele durează 30 de minute, mai mult cu 10 minute

  • Distanța parcursă în ciclu

    Aceasta măsoară acum 23.25 kilometri, mai mult decât dublul vechii valori

  • Fazele de conducere

    Faze mai dinamice: 52% urban și 48% non-urban

  • Viteze medii și maxime

    Viteza medie de deplasare este de 46.5km/h (o creștere de 12.5km/h) în timp ce viteza maximă testată a fost ridicată la 131km/h

  • Dotări opționale

    Dotările adiționale ale vehiculelor (cu impact asupra emisiilor de CO2 și asupra consumului) sunt luate în calcul

  • Schimbarea treptelor

    Fiecare vehicul are puncte diferite de schimbare a treptelor de viteză

  • Temperaturile de testare

    În prezent, măsurătorile sunt efectuate la 23ºC (și valorile CO2 corectate la 14ºC) versus 20-30ºC în varianta veche de testare.

O MAI MARE CLARITATE

  • Între lunile septembrie 2017 și septembrie 2018, toate noile modele de mașini trebuie să se conformeze procedurii de testare WLTP (vehiculele comerciale ușoare urmând să fie supuse aceluiași tip de testare un an mai târziu). Pentru Toyota, primul model ce va fi certificat utilizând standardul WLTP va fi Prius, în ultima parte a anului 2017. 

    La Toyota, salutăm trecerea la standardul WLTP, ce va oferi clienților noștri o bază mai precisă de calcul al consumului de carburant și al emisiilor poluante. Ca lideri ai conceptului de mobilitate ecologică, am petrecut zeci de ani cercetând moduri de fabricare ale unor vehicule mai puțin agresive față de mediu, producând tehnologii precum propulsia hibridă, cu o valoare incontestabilă în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și în privința evoluției generale către o societate cu un consum redus de carbon. 

    “Propulsia hibridă este coloana vertebrală a programelor noastre de propulsie și ne va ajuta să reducem emisiile de carbon ale vehiculelor noastre până în anul 2050 cu până la 90%, în comparație cu anul 2010.”
    Dr. Johan van Zyl, Președinte și CEO al Toyota Motor Europe
     
    Testări în condiții realiste, rezultate realiste

    Noile teste WLTP vor asigura reflectarea mai bună a realității trăite în viața de zi-cu-zi în timpul măsurătorilor de laborator. Aceasta înseamnă că valorile de consum și emisii poluante afișate pentru noile modele de mașini vor reflecta mai adecvat rezultatele cu cea mai mare probabilitate de a fi obținute în realitate.