Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Noul Hilux Hybrid 48V duce modelul la un nou nivel

  • Toyota Hilux se extinde prin adaugarea unui nou sistem hibrid de 48V 
  • Noul Hilux Hybrid de 48V este mai eficient, cu performante imbunatatite si conducere mai lina in medii urbane si off-road 
  • Fara compromisuri in ceea ce priveste capacitatea exceptionala de remorcare si sarcina utila sau capacitatea off-road de neegalat 
  • Cel mai recent pachet Toyota Safety Sense ofera o mai multa protectie pentru pasageri si pentru alti utilizatori ai drumului, prin noi functii. 
  • Cel mai nou membru al familiei Hilux se alatura gamei extinse Toyota Professional si va fi introdus in Romania dupa jumatatea anului 2024
Noul Hilux Hybrid 48V de la Toyota introduce electrificarea in legendara gama de pick-up pentru prima data pentru a oferi o eficienta mai mare, performante de condus imbunatatite si confort sporit atat in ​​medii urbane, cat si in medii off-road.
  • Invincibilul Hilux a devenit renumit pentru calitate, durabilitate si fiabilitate (QDR) de la lansarea sa in Japonia in 1968, devenind unul dintre cele mai recunoscute vehicule Toyota si un vehicul emblematic cu dubla utilizare, acasa, in oras si in elementul sau de pe cele mai dure terenuri din lume.

    Prin adaugarea unui sistem hibrid de 48 V pentru Hilux, Toyota continua traseul catre zero emisii. Toyota considera ca toti clientii au nevoie de o varietate de optiuni practice si accesibile, inclusiv pentru vehicule comerciale si off-road.

    Avand aspectul emblematic familiar Hilux si disponibil exclusiv cu caroseria Double Cab, Hilux Hybrid 48V face o impresie puternica cu grila tridimensionala indrazneata si bara de protectie fata, subliniind pozitia puternica si robusta a pick-up-ului.

    In habitaclul  noului Hilux Hybrid 48V, interiorul confortabil si spatios este dotat cu o lista extinsa de echipamente, inclusiv un sistem modern de infotainment si cea mai recenta suita de sisteme de siguranta, Toyota Safety Sense.

NOUA TEHNOLOGIE MILD HYBRID 48V

Puternicul motor diesel Hilux de 2,8 litri a fost imbunatatit prin adaugarea unui sistem hibrid de 48V, conceput special pentru cerintele unice ale camionetei Toyota.

 

Motorul antreneaza un generator compact folosind un sistem de curele, care, la randul sau, incarca noua baterie cu Litiu, de 48 V, care este suficient de mica pentru a fi instalata sub scaunele din spate, minimizand astfel impactul asupra spatiului din cabina, si cantareste doar 7,6 kg. Aceasta baterie de 48 V alimenteaza si sistemul de 12 V al vehiculului printr-un nou convertor DC/DC.

 

La fel ca sistemele  Toyota Hybrid cu care te-ai obisnuit, noua baterie este incarcata in timpul deceleratiei, regenerand eficient energia de franare care altfel s-ar pierde, adaugand in acelasi timp si performanta suplimentara de franare. Odata incarcata, bateria trimite pana la 16 cai putere (12 kW) si cuplu de 65 Nm prin generator, catre motor, pentru a imbunatati acceleratia, puterea si eficienta.

 

  • Generatorul robust este compact si a fost proiectat pentru a rezista la mediile de lucru mai dure cu care se confrunta astfel de camionete, in timp ce motorul a fost modificat pentru a se adapta la sistemul hibrid. Un nou dispozitiv de pretensionare a curelei, cu doua brate, si un material mai rezistent, contribuie la o manevrabilitate imbunatatita si o deplasare mai silentioasa, pastrand in acelasi timp faimoasa durabilitate a lui Hilux.

    In combinatie cu motorul generator este puternicul  motor diesel de 2,8 litri DOHC, cu 16 supape, care genereaza 204 DIN CP (150 kW) la 3.400 rpm si cuplu de 500 Nm intre 1.600 si 2.800 rpm, ce respecta standardele Euro 6d.

    Motorul diesel este echipat cu un sistem de injectie de combustibil common rail, un turbocompresor cu duza variabila si un intercooler racit cu apa. Masurile de control al emisiilor de evacuare includ un catalizator de oxidare diesel, un filtru de particule diesel, reducerea catalitica selectiva (SCR) si injectie suplimentara cu uree.

In comun cu familia de vehicule Hilux, Land Cruiser si PROACE, Hilux Hybrid 48V este compatibil cu motorina HVO100, un combustibil nefosil fabricat din surse 100% regenerabile.

PERFORMANTA RECEPTIVA, EFICIENTA SI MAI SILENTIOASA

Noul Hilux Hybrid 48V combina acceleratia receptiva, performanta de franare imbunatatita si o eficienta mai mare a consumului de combustibil cu o deplasare mai lina, fie pe sosea, fie pe teren dificil. Intr-un mediu urban, puterea suplimentara a sistemului hibrid de 48 V ofera un raspuns mai bun si o acceleratie liniara, in special la plecarea de pe loc, in timp ce franarea regenerativa creeaza o senzatie de decelerare mai eficienta si naturala.
  • Un sistem start-stop imbunatatit permite motorului sa ramana oprit pentru perioade mai lungi, ceea ce, impreuna cu beneficiile sistemului hibrid de 48V, imbunatateste eficienta combustibilului cu pana la 5% in comparatie cu grupul propulsor diesel conventional neelectrificat.

    Pe langa aceste beneficii de eficienta, sistemul imbunatatit de start-stop ofera o conducere mai confortabila in trafic, datorita raspunsului mai rapid al acceleratiei de la oprire si a unei reporniri mai silentioase a motorului, realizata deoarece generatorul motorului este conectat in mod constant la motor si, spre deosebire de sistemele conventionale , nu foloseste demarorul. Acest lucru permite, de asemenea, motorului sa reporneasca la o viteza mai mare.

Imbunatatirile performantei la conducere nu se limiteaza la un mediu urban, iar Hilux Hybrid 48V, la fel ca generatiile precedente, exceleaza in mod natural in off-road. Puterea generatorului permite o accelerare mai lina si atunci cand treceti pe teren accidentat, iar franarea regenerativa sustine manevre mai sigure la coborare, in timp ce turatia de ralanti a motorului este redusa de la 720 rpm la 600 rpm, ceea ce creste capacitatea soferului de a controla cu usurinta vehiculul.
  • Pentru prima data la un Hilux, noul sistem Multi-terrain Select ofera performante si control si mai bune, oferind soferului optiunea de a regla setarile de control al stabilitatii vehiculului in functie de conditiile specifice de condus. Aceasta poate fi configurata la o setare automata sau soferul poate alege una dintre cele cinci optiuni prestabilite – Drum de pamant, Nisip, Noroi, Zapada mare sau Drum de piatra – calibrate pentru a regla puterea si patinarea rotilor pentru a imbunatati tractiunea si manevrabilitatea.

    O atentie deosebita a fost acordata asigurarii ca Hilux Hybrid 48V are capacitati formidabile de traversare a apei. Hilux Hybrid 48V poate trece prin apa pana la 700 mm adancime datorita impermeabilizarii bateriei de 48V si a convertorului DC-DC, in timp ce noile masuri de anti-alunecare si de intarire pe rola si cureaua generatorului, asigura performante optime, chiar si atunci cand sunt ude.

  • O TINUTA DE DRUM PUTERNICA SI STABILA

    Noul Hilux Hybrid 48V se mandreste cu 5.325 mm lungime, 1.900 mm latime si 1.815 mm inaltime, oferind in acelasi timp un caracter practic, precum si un stil robust datorita unei lungimi a patului de incarcare de 1.555 mm. Eficienta hibrida si imbunatatirea performantei de condus vin fara compromisuri cu privire la capacitatea de remorcare si sarcina utila, care raman exceptionale la 3.500 kg si, respectiv, 1.000 kg.

    La fel ca celelalte masini din familia Hilux, noul model mild hybrid, cu sasiul scara si caroseria portanta, ofera durabilitate si rigiditate torsionala remarcabile. Arcul cu lamela rezistent si durabil si sistemul de suspensie spate cu amortizor dublu, combina capabilitatile off-road asteptate de la o masina de lucru robusta cu tractiune integrala, cu confortul si manevrabilitate asemanatoare unui SUV. Intarindu-si renumele de masina potrivita pentru mers oriunde, Hilux Hybrid 48V vine cu o garda minima la sol de 310 mm la cabinele duble si unghiuri de atac si de degajare de 29 si, respectiv, 26 de grade.

  • ECHIPAMENTE DE SIGURANTA SI MULTIMEDIA ACTUALIZATE

    Noul Hilux Hybrid 48V dispune de cea mai recenta suita de tehnologii Toyota Safety Sense pentru a oferi soferilor si altor participanti la trafic protectie de clasa mondiala impotriva unei varietati de pericole potentiale.

    Un sistem de pre-coliziune (PCS) imbunatatit poate detecta mai bine pietonii noaptea, biciclistii in timpul zilei si vehiculele care se apropie sau pietonii la intersectii, atunci cand virezi. Cand sunt detectate astfel de pericole, sistemul emite alerte sonore si vizuale inainte de a aplica forta de franare, daca este necesar.

    Sistemul Lane Departure Alert (LDA) actualizat detecteaza acum marginea drumului dar si liniile vopsite, in timp ce Adaptive Cruise Control (ACC) cu asistenta pentru semnele rutiere (RSA) permite soferului sa ajusteze rapid viteza in functie de limita actuala si, de asemenea, incetineste autovehiculul inainte de curbele de pe autostrada.

    Cand conduceti noaptea, functia Adaptive High Beam (AHB) elimina nevoia de a comuta nivelurile farurilor pentru a evita orbirea altor soferi. Detecteaza vehiculele care se apropie si regleaza cu precizie luminile cu LED-uri, stingerea lampilor pentru a proteja alti utilizatori ai drumului si permitand soferului sa foloseasca faza lunga neintrerupta pentru o vizibilitate maxima.

  • In interiorul cabinei, cel mai recent sistem Toyota Smart Connect, integrat pe ecranul de 8 inchi, include navigatie bazata pe cloud cu cele mai recente informatii despre trafic si agent vocal interactiv pentru operarea apelurilor telefonice fara maini, multimedia, aer conditionat, geamuri electrice si ambient iluminat. De asemenea, soferii au posibilitatea de a incuia sau debloca in mod convenabil vehiculul si de a controla aerul conditionat prin intermediul unei aplicatii pentru smartphone, in functie de grad. Conectivitatea Apple CarPlay si Android Auto sunt acum disponibile fara fir.
  • O MOSTENIRE PREMIATA

    Astazi, Toyota Hilux este produsa in sase tari diferite si este vanduta in peste 180 de tari si regiuni din intreaga lume, iar din 1968, a adunat 21 de milioane de unitati vandute la nivel global.

    In mai bine de jumatate de secol de excelenta, Hilux si-a dovedit invincibilitatea in repetate randuri, cucerind extremele Polului Nord, vulcanii islandezi si Antarctica.

    Recent, si-a pus amprenta in lumea motorsportului, avand trei victorii in epuizantul Raliu Dakar in 2019, 2022 si 2023 si castigand de doua ori Campionatul Mondial FIA de Raliuri Raid.

    Este, de asemenea, cel mai recent castigator al prestigiosului International Pick-up Award 2022 (IPUA) pentru camionete de dimensiuni medii. Juriul IPUA a recunoscut Hilux pentru grupul sau de propulsie dinamic, manevrabilitate si calitate, durabilitate si fiabilitate legendare, pe langa atractivitatea din ce in ce mai mare pe pietele din lume, datorata dublei sale utilizari: recreativa si profesionala.

     

Noul Hilux Hybrid 48V va ajunge in reprezentantele din Romania dupa jumatatea anului 2024. 
Nota: Toate datele de performanta ale Noului Hilux Hybrid 48V sunt supuse omologarii. Specificatiile finale vor fi confirmate la lansarea completa a produsului