Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Toyota Yaris

Centrul nostru european de design a preluat un rol de conducere in definirea modului in care arata versiunea intens actualizata a lui Yaris, lansata in 2014, ca parte a a unor sarcini coordonate care au implicat si partea de cercetare si dezvoltare din Europa.

Viziunea echipei ED2 a fost sa faca masina sa arate mai distinctiv, la interior si la exterior, oferindu-i un puternic impact emotional. In acelasi timp, ei s-au asigurat ca nu se pierde nimic din calitatile deja dobandite, precum spatiul interior, calitatea durabila si performanta eficienta. Este cert ca noua imagine a lui Yaris a avut mult impact, cu noua parte frontala redesenata si faruri cu LED subtiri. La interior accentul a fost pus pe noile materiale pentru tapiterie si ornamente, ambele fiind placute vizual si la atingere.

Elvio D'Aprile, care a condus programul de design pentru exterior a declarat: "Ne-am straduit sa realizam ceva ce iese imediat in evidenta, asa ca obiectivul nostru a fost sa evitam stereotipurile, sa armonizam imaginea generala pentru toate versiunile de propulsie si sa indraznim sa fim diferiti fata de competitie. Faptul ca acest proiect a fost condus integral in Europa a ajutat designul final enorm. Am putut purta discutii zilnice cu inginerii si cu cei de la planificarea produsului, iar rezultatul a fost ca am reusit sa ducem la capat viziunea noastra de la prima propunere si pana la masina de serie.