Fabricam masini care sunt vandute pe intreg teritoriul Europei, dar modul in care le promovam si in care relationam cu clientii nostri este diferit in fiecare tara. Importatorii nostri se asigura ca dealerii interactioneaza cu potentialii clienti in modul potrivit pentru fiecare piata.
Diversitatea bogata de tari diferite care formeaza Europa prezinta o provocare pentru orice afacere care opereaza in aceasta regiune. Reteaua noastra de importatori trebuie sa tina cont de multe variatii de cultura, limba si moduri de a face afaceri, in timp ce se asigura ca livram standarde inalte pentru clientii nostri. Cei 29 de importatori au o varietate larga de responsabilitati la nivel national, incluzand aici strategia de marketing si de produs, suportul tehnic si relatiile cu clientii.
Acestia acopera 53 de tari, fiind prezenti si in afara granitelor Uniunii Europene. Ei au, de asemenea, rolul de a sustine dealerii in ceea ce priveste relatia cu clientii si activitatile cu impact social (CSR), ajutand marca noastra sa se muleze pe gusturile si preferintele diferite ale clientilor nostri europeni. Importatorii lucreaza in parteneriat cu dealerii pentru a-i ajuta sa modeleze si sa imbunatateasca modul in care operam atat la nivel de tara, cat si la nivel pan-european.