Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Electrificarea* la Toyota

Inovatie continua pentru un viitor fara emisii de carbon
*O masina electrificata este o masina propulsata într-o anumită măsură de un motor electric. Unele masini electrificate, inclusiv hybrid și plug-in hybrid, au și un motor pe benzină. Altele, precum Toyota bZ4X, sunt complet electrice.
Ne mandrim cu faptul ca am fost pionieri in dezvoltarea autovehiculelor electrificate timp de peste 25 de ani pentru a contribui la crearea unui mediu mai bun prin intermediul tehnologiilor cu emisii reduse de carbon pe piata de masa. In prezent, dupa mai bine de doua decenii de investitii, dezvoltam cea mai completa gama de autovehicule electrificate. 
  • Angajament deplin pentru neutralitatea emisiilor de carbon pentru toti

    Credem ca sunt necesare solutii tehnologice multiple pentru a ajunge acolo, mai repede. In cele din urma, piata va fi reprezentata de autovehicule electrice cu baterie cu emisii zero (BEV), autovehicule electrice cu pile de combustie (FCEV) sau alte tehnologii. In prezent, nu toata lumea are acces la autovehiculele ZEV (cu emisii zero) din cauza lipsei de infrastructura sau a barierelor de piata. De aceea, oferim BEV-uri (autovehicule electrice cu baterie) si FCEV-uri (autovehicule electrice cu pile de combustie) si PHEV-uri (autovehicule hibride electrice cu incarcare la priza) si HEV-uri (autovehicule hibride electrice). Numim acest lucru „puterea lui SI”, deoarece rareori exista o solutie unica pentru toti, atunci cand se ia in considerare diversitatea nevoilor clientilor. Asigurarea accesului la mai multe tehnologii este o cale mai incluziva catre neutralitatea carbonica si ne permite sa decarbonizam semnificativ societatea acum.

„In timp ce Toyota se angajeaza sa puna la dispozitia clientilor milioane de autovehicule electrice cu baterie, modalitatea de a reduce cel mai mult emisiile nete de carbon la nivel global este de a utiliza fiecare element din setul nostru de instrumente, inclusiv autovehiculele hibride electrice, hibride electrice cu incarcare la priza, electrice cu baterie si electrice cu pile de combustie, cu proportiile fiecaruia optimizate pentru a utiliza cat mai bine constrangerile impuse de infrastructura si circumstantele clientilor din fiecare regiune, precum si cantitatea limitata si imbunatatirea performantelor bateriilor.”                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Gill Pratt, Cercetator sef TMC si CEO TRI.”
  • 20 de milioane de vanzari de autovehicule electrificate si vanzarea continua

    Viziunea noastra de a produce autovehicule accesibile cu emisii reduse de dioxid de carbon a inceput in 1997 cu Prius, primul autovehicul electric hibrid comercializat in masa. In 2015 am lansat Mirai, primul sedan electric cu pile de combustie produs in masa. Mai recent, am introdus autovehicule electrice hibride cu incarcare la priza si mai multe BEV-uri in gamele Toyota si Lexus. Pana in prezent, am vandut peste 20 de milioane de autovehicule electrificate in intreaga lume si patru milioane in Europa, contribuind cumulat la reducerea emisiilor de CO2 cu peste 160 de milioane de tone. Toyota continua sa inoveze in domeniul tehnologiei, facand investitii semnificative in tehnologii de varf pentru baterii, cum ar fi cele cu stare solida, motoare electrice avansate si sisteme electronice de putere imbunatatite.

  • Tehnologie multipla accesibila pentru toti

    Ca urmare a abordarii noastre multitehnologice de electrificare, suntem lider in industrie in ceea ce priveste reducerea globala a emisiilor de CO2 in Europa. Ne-am angajat pe calea democratizarii autovehiculelor electrificate pentru a raspunde nevoilor de emisii reduse ale tuturor europenilor. Pentru a contribui la indeplinirea acestor obiective, am pus la dispozitie in mod gratuit peste 24.000 de brevete pentru tehnologii avansate de electrificare. Acestea includ sistemele de baza care se aplica la toate tipurile de autovehicule - BEV, FCEV, PHEV si HEV.  

  • 66%

    Mixul de autovehicule electrificate TME ca procent din totalul vanzarilor

  • 55

    modele electrificate la vanzare pana in 2025 

  • 10

    Autovehicule cu emisii zero (ZEV) pana in 2025

  • 50%

    Autovehicule cu emisii zero (ZEV) pana in 2030

  • Vehicule hibride

    Transformarea noastra catre electrificare provine din expertiza noastra de peste 25 de ani ca pionier si lider in tehnologia hibrida.

  • Autovehicule hibride cu incarcare la priza

    Vehiculele noastre hibride cu incarcare la priza combina condusul electric pe baterie cu tehnologia hibrida integrala. Soferii se pot bucura de un condus cu emisii zero si pot face calatorii mai lungi fara anxietate legata de autonomie. 

  • Vehicule electrice cu baterie

    Vehiculele electrice cu baterie Toyota (BEV) reprezinta un element central in strategia noastra de neutralizare a emisiilor de carbon. Pe masura ce gama de vehicule cu emisii zero a companiei se extinde, vom oferi clientilor nostri modele electrice cu baterii accesibile pe toate segmentele de piata.

  • Autovehicule electrice cu pile de combustie cu hidrogen

    Vehiculele electrice cu pile de combustie (FCEV) alimentate cu hidrogen au un rol unic in decarbonizarea transporturilor si a economiei in general. Acestea sunt esentiale pentru a asigura emisii zero, de la autoturisme, cum ar fi Mirai, la camionete, camioane si autobuze.   

  • Baterii

    Toyota are decenii de experienta in dezvoltarea si productia de baterii pentru diferite tipuri de vehicule. Aplicam toata aceasta experienta pentru a le oferi clientilor tehnologiile fiabile necesare pentru viitorul lor electrificat.

Te-ar putea interesa si