Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

TOYOTA C-HR: REBELUL RESPONSABIL

Superstarul din gama modelelor compacte Toyota, C-HR isi insuseste calitatile de eficienta in mobilitate care au consacrat brandul, in timp ce pluseaza indraznet la capitolul atitudine.
  • O idee indrazneata

    La Salonul Auto de la Paris 2014, Toyota prezenta Toyota C-HR Concept, un crossover indraznet, cu trei usi, al carui design captivant inspira dinamism si promitea o experienta la condus remarcabila. Un an mai tarziu, Toyota isi confirma din nou metamorfoza stilistica prin iteratia lui Toyota C-HR Concept, care de data aceasta si-a cizelat tematica angulara, diamantina prezentata anterior, insa fara a o altera. In ciuda alurii de coupe, cu plafonul plonjand catre spate, al doilea concept Toyota C-HR facea trimitere si catre practicitate: avea cinci usi.

    Revolutia limbajului de design manifestata de Toyota pe Toyota C-HR coincide cu o alta noutate remarcabila, de data aceasta una tehnica: platforma pe care fusese construit conceptul, Toyota New Global Architecture (TNGA, pe scurt), marcheaza o noua era in istoria producatorului, una a eficientizarii productiei si a inovatiei tehnologice. Toate modelele Toyota incepand cu a patra generatie Prius (2015) si pana in prezent sunt construite pe variatiuni ale arhitecturii modulare TNGA. De beneficiile acesteia se bucura in acest moment aproape un milion de clienti din intreaga lume.

  • Crossover modern cu vibratie emotionala

    In 2016, la Salonul Auto de la Geneva, Toyota C-HR debuta oficial ca model de serie; un model care iesea in evidenta prin designul sau nu doar in gama Toyota, ci si in deja competitivul segmentul al crossoverelor. Numele sau, considerat anterior criptic, era acum explicat si devenea o descriere elocventa: Coupe High-Rider. Un crossover coupe dedicat celor care vor sa iasa in evidenta, celor care prefera stilul inaintea designului dictat de practicitate in mod strict, celor care-si doresc o masina captivanta la condus si cu care sa faca fata cu usurinta aglomeratei vieti urbane.

    In urma receptiei primite de catre conceptul din 2014, Toyota pastreaza caracteristicile estetice ale acestuia si le translateaza pe modelul de serie. Soliditatea, rigiditatea si atitudinea sportiva transmise prin liniile de design ale lui Toyota C-HR sunt sustinute de atributele platformei modulare TNGA. Centrul de greutate scazut si suspensia multi-link de pe puntea spate au reprezentat un fundament ideal in dezvoltarea acestui model.

    Sub capota, Toyota C-HR primeste in Europa doua motorizari prin care bifeaza in mod ingenios nevoie utilizatorilor: o unitate full-hybrid de 1,8 litri, cu 122 CP, si o alternativa de 1,2 litri, supraalimentata, cu 115 CP, disponibila si cu tractiune integrala (Toyota C-HR 4x4).

    Interiorul lui Toyota C-HR reflecta, la fel de evident ca exteriorul, transformarea Toyota: aici a debutat conceptul de design „Sensual Tech”, care combina tehnologia de ultima ora cu stilul monden. Un concept pe care il vedem si in modelele actuale, intr-o forma cizelata.

    Toyota C-HR a fost un pariu indraznet, care s-a dovedit foarte repede a fi si unul castigator: receptia a fost una favorabila, lucru cel mai bine reflectat prin vanzari. In primul an de la debut, Toyota C-HR a inregistrat 120.000 de cereri, acaparand 10% din segmentul de piata. In primii trei ani de productie, Toyota C-HR s-a vandut in peste 400.000 de unitati. Debutul sau a fost remarcat si de catre comunitatea jurnalistica: in editia 2017 a competitiei „Masina Anului”, Toyota C-HR a fost unul dintre cei 7 finalisti.

Descopera Noul Toyota C-HR

Exploreaza in detaliu cea mai recenta generatie Toyota C-HR Hybrid sau Plug-In Hybrid si afla care sunt beneficiile pe care ti le poate aduce acest SUV coupe.
Afla mai multe (Opens in new window)
  • Mai multa putere, mai multa eficienta

    In 2019, Toyota C-HR primeste un facelift care aduce un plus de simplitate, rafinament si dinamism designului indraznet cu care acest crossover coupe s-a facut remarcat in segment. Insa designul exterior reprezinta doar un mic indiciu al evolutiei tehnice si tehnologice de care se bucura noul Toyota C-HR.

    8 din 10 clienti de Toyota C-HR au optat pentru motorizarea hibrida, cu punte fata motrica, asa ca Toyota a venit in intampinarea lor cu o noua motorizare integral hibrida.

    Asadar, pe langa hibridul de 1,8 litri, cu 122 CP, Toyota C-HR este disponibil acum si intr-o versiune full-hybrid cu 184 CP, care foloseste ca parte termica o unitate de 2 litri. Acesta face parte dintr-o familie noua de motoare de la Toyota si se mandreste cu cea mai mare eficienta termica din industria auto de masa: 41%. In timp ce este cu 50% mai putenic decat motorul de 1,8 litri, hibridul de 2 litri are un consum cu doar 10% mai mare: 5,3 l/100 km. Resursele acestei motorizari, impreuna cu calitatile dinamice ale sasiului — calitati imbunatatite odata cu faceliftul, prin ajustarea parametrilor amortizarii — sustin cu atat mai mult specificul sportiv al acestui model inedit din familia Toyota.

    In evolutia lui Toyota C-HR, confortul a jucat un rol la fel de important ca dinamica, asa ca inginerii si designerii au revizuit cu minutiozitate designul masinii astfel incat sa sporeasca insonorizarea: nu mai putin de 11 zone ale masinii au fost retusate astfel incat confortul la interior sa fie optim.

    Gradul de interactiune cu noul sistem de infotainment HMI (Human Machine Interface) prezent in Toyota  C-HR a fost extins: ecranul mare cu functie tactila poate fi interfata pentru Apple CarPlay si Android Auto, iar navigatia poate fi actualizata Over The Air. Iar cei care vor sa-si perfectioneze stilul de condus si sa profite la maximum de eficienta sistemului hibrid al lui Toyota C-HR pot apela cu incredere la Hybrid Coaching, un program disponibil in aplicatia mobila MyT.

    In plus, Toyota C-HR poate fi comandat si in versiunea GR SPORT, cu care oricine poate iesi in evidenta atunci cand il conduce.