Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

INSPIRAT DIN CAMPIONATUL MONDIAL DE RALIURI

NOUL GR YARIS NU ESTE DOAR O MASINA PERFECTA.

Este un pursange. Inspirat din Campionatul Mondial de Raliuri. Nu este facut de un comitet, ci de oameni uniti de o singura pasiune: victoria. Dezvoltat in colaborare cu TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team, acesta incorporeaza cunostinte si tehnologie de varf din lumea sporturilor cu motor, permitandu-i sa reuseasca pe orice suprafata in Campionatul Mondial de Raliuri (CMR) si sa iti ofere, totodata, senzatia autentica de masina sport, in fiecare zi, pe drumurile pe care le parcurgi.

UNITI PRIN RALIU

Soarta i-a adus laolalta pe Tommi Mäkinen si Akio Toyoda in 2014. Castigatorul a patru titluri in Campionatul Mondial de Raliuri si presedintele Toyota - doi barbati uniti prin raliu - au cooperat intr-o sesiune epica de condus pe gheata. Prilej ideal pentru revenirea Toyota in Campionatul Mondial de Raliuri cu o masina sport construita pentru a castiga. Noul GR Yaris.

TOTUL PENTRU GR-FOUR

In centrul noului GR Yaris se afla GR-FOUR, primul sistem sport cu tractiune integrala Toyota din ultimii 20 de ani. Dezvoltat in colaborare cu TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team si perfectionat de pilotii din Campionatul Mondial de Raliuri, acesta ofera niveluri exceptionale de tractiune si control.
  • Controleaza-ti experienta

    Controlerul 4WD al GR Yaris asigura trei moduri, Track (50:50), Sport (30:70) si Normal (60:40), care iti permit sa adaptezi comportamentul masinii la starea de spirit pe care o ai, fie ca este vorba de mai mult control asupra circuitelor, o senzatie energica de tractiune spate pe drumurile de tara sau o mai mare agilitate in oras.

  • Echilibrul cuplului

    Sistemul 4WD usor al GR-FOUR are un cuplaj cu raspuns ridicat si ambreiaj electronic pentru a echilibra cuplul intre axele fata si spate. La franarea in viraje, cuplul este trimis catre rotile din spate pentru a-ti oferi mai mult control si incredere.

  • Proiectat pentru circuit

    Diferentialele cu alunecare limitata Torsen (LSD) fata si spate fac parte din pachetul optional de circuite de inalta performanta al GR Yaris. Gestionand cuplul dintre rotile din stanga si din dreapta, LSD-ul ofera putere optima la drum, maximizand viteza si sporind distractia la volan.

IDEAL PENTRU CURSE

Sub capota lui GR Yaris se afla un motor deloc banal. Compact, usor si cu turatii mari, acest motor turbo de 1,6 litri imbatator este gata sa raspunda pe pista si sa pompeze adrenalina pe drum.

-        Putere 261 DIN CP

-        Cuplu 360 NM

-        0-100 km/h 5.2 sec

-        Viteza maxima 230 km/h

  • Model de clasa mondiala

    Producand 261 CP DIN si un cuplu de 360 Nm, acesta este cel mai puternic motor de productie cu trei cilindri din lume. Tractabil si usor de condus in oras, dar imediat si palpitant in afara acestuia, GR Yaris ofera un raport putere-greutate care accelereaza impulsul de 4,9 kg / DIN CP.

  • Origini in competitie

    Motorul nostru complet nou, cu trei cilindri, prezinta particularitati ale vehiculelor dedicate sporturilor cu motor si materiale nemaiutilizate pana acum pentru o masina de serie. Incorporand un cap si un bloc unic, un arbore cotit, pistoane la comanda si un turbo cu rulment cu bile cu rulare simpla, acest motor extrem de usor asigura putere spectaculoasa.

  • Imblanzirea puterii

    Valorificarea puterii se realizeaza printr-o platforma noua, dedicata, cu suspensie cu dublu brat triunghiular de inalta performanta. Discurile frontale puternice din doua piese, de 356 mm, cu etriere cu patru cilindri, ofera o capacitate de oprire neclintita, in timp ce cutia de viteze manuala precisa cu sase trepte te tine implicat si bine dispus.

STILIZAT PENTRU SUCCES

Spre deosebire de majoritatea masinilor noi, GR Yaris nu a fost proiectat sa intoarca capetele, ci sa ridice trofee – cu stil. Jos, lat si dramatic, designul sau aerodinamic foloseste o serie de materiale care reduc greutatea pentru a-i asigura intaietate pe crestele rapide ale Raliului Finlandei si pe curbele serpuitoare ale drumului tau preferat.
  • Cu cat este mai usor, cu atat mai bine

    Intr-o cautare nemiloasa a performantei, s-au eliminat 38 kg din caroseria normala a Yaris. Datorita plafonului sau din polimer din fibra de carbon, capotei fara cadru, a usilor care nu dispun nici ele de cadru si sunt realizate din aluminiu, asemeni hayonului, masina noastra sport compacta se remarca prin agilitate, viteza de reactie imediata si precizie.

  • Mai jos, mai lat, mai lin

    Pentru a optimiza performanta aerodinamica si a maximiza racirea, echipa TOYOTA GAZOO Racing World Rally a efectuat testari indelungate in tunelul de vant. Silueta distincta de coupé a GR Yaris si linia plafonului redusa cu 91 mm asigura controlul lin al aerului din spatele masinii.

  • Creat pentru viraje

    Pozitia larga si musculara a masinii noastre sport este completata de un set de jante atragatoare de 18 inchi, din aliaj, cu 10 spite. Pentru a reduce greutatea nesustinuta si pentru a regla agilitatea si aderenta la comutare, pachetul optional de circuit al GR Yaris include jante usoare din aliaj forjat de 18 inchi cu anvelope Michelin Pilot Sport 4.

REALIZAT DE MOTOMACHI

Cand trebuie sa asamblezi o masina sport cu adevarat personalizata, cum ar fi GR Yaris, exista un singur loc in care vei vrea ca creatia ta sa prinda viata: Motomachi, Japonia. Locul de nastere al unor legende precum Lexus LFA si Supra A80, gazduieste acum prima linie de productie GR, gata sa construiasca manual o masina spectaculoasa, cum nu s-a mai vazut.

A fi realizat manual de experti inseamna ca fiecare GR Yaris necesita peste 10 ori mai mult pentru a fi asamblat, spre deosebire de o masina conventionala produsa in serie. Linia de productie a fost optimizata pentru performanta, cu elemente precum verificari de aliniere a caroseriei si sudura suplimentara, astfel incat fiecare model GR Yaris sa fie construit cu grija si atentie meticuloasa. La fel cum ar trebui sa se procedeze pentru orice masina de curse realizata la comanda.