MyToyota- SERVICII CONECTATE
Lucrurile se pun in miscare cand te conectezi
Indiferent dacă ești în interiorul sau în afara vehiculului, poți deține controlul complet asupra mașinii tale Toyota cu ajutorul MyToyota, o serie complet nouă de servicii conectate disponibile prin aplicația MyToyota pentru smartphone și MyToyota Multimedia de pe tabloul de bord - concepută pentru a face experiența la volan mai sigură și mai distractivă.
Experienta imbunatatita
Confort la indemana
Coaching hibrid
Controlul aerului conditionat de la distanta
Starea vehiculului
Blocare/deblocare de la distanta
Destinatiile mele
Reamintire programare service
Asigurare hibrida completa
Analiza modului de condus
Martori de avertizare
Gaseste-mi masina
Coaching EV
Managementul bateriei EV
Asigurare bazata pe utilizare
Programator de incarcare
Incarcare publica
Lumini de avarie
Programare service online
-
Detine controlul asupra masinii tale Toyota cu ajutorul smartphone-ului
Cu ajutorul aplicației MyToyota de pe smartphone, poți să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Planifică-ți călătoriile de acasă, găsește-ți mașina, optimizează-ți condusul, primește analiza cu privire la șofer și notificări cu privire la serviciile de întreținere.
-
Hybrid Coaching
Fii cel mai bun sofer de Hybrid si economiseste combustibil..
Prin aplicatia MyToyota, functia Hybrid coaching iti ofera sfaturi contextualizate pentru a-ti imbunatati stilul de condus, bazate pe cele mai recente calatorii. Astfel, poti profita la maxim de modul electric "EV" pentru a diminua consumul de combustibil si a minimiza impactul asupra mediului.
Cum functioneaza MyToyota?
Afla mai multe despre cum functioneaza MyToyota.
FAQS
Tehnologia nu trebuie să fie intimidantă. Avem răspunsurile pentru toate întrebările tale referitoare la Serviciile conectate MyToyota.
Cu ajutorul Serviciilor conectate MyToyota, autovehiculul tău comunică perfect cu lumea exterioară. Poți conduce mai eficient și inteligent. Am realizat acest lucru cât mai simplu și mai intuitiv posibil, dar suntem siguri că încă mai ai întrebări. Suntem bucuroși să răspundem.
MyToyota Servicii de Conectivitate
Aplicația MyToyota îți permite să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Poți să planifici călătorii, să îți localizezi mașina parcată și să găsești informații referitoare la momentul în care trebuie efectuate acțiunile de întreținere ale mașinii. Opțiunea Hybrid Coaching îți analizează călătoria și îți spune cum poți crește eficiența combustibilului când îți conduci autovehiculul hibrid.
MyToyota Multimedia îți permite să îți conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS & Android) la mașină*. Aplicațiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps și Waze, pot fi utilizate în mașina ta și controlate cu ajutorul asistentului vocal Siri și OK Google. De asemenea, MyToyota Multimedia îți oferă acces la informații utile, cum ar fi alerte în timp real cu privire la trafic și radare fixe și îți permite să cauți puncte de interes în navigație. *pentru modelele compatibile
Aceleași date de autentificare îți oferă acces la aplicația MyToyota și la Portalul pentru clienți MyToyota
Aplicația MyToyota îți permite să utilizezi următoarele Servicii conectate MyToyota:
• Gaseste masina mea
• Trimite la masina
• De la masina la acasa
• Hybrid Coaching
• Date Condus
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service
Portalul pentru clienți MyToyota îți oferă informații detaliate cu privire la autovehiculul tău și îți permite să achiziționezi și să gestionezi servicii. În portal sunt disponibile următoarele servicii:
• Istoricul de cumparare a masinii, detalii despre comanda sau detalii despre propietatea asupra masinii.
• Trimite la masina
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service
• Informatii despre model
• Manualul utilizatorului
• Update harti
• Setari profil
MyToyota Multimedia poate fi utilizată de oricine conduce mașina respectivă.
MyToyota Multimedia poate fi utilizată de oricine conduce mașina respectivă.
Dacă nu ești sigur dacă Serviciile conectate ale aplicației MyToyota sunt activate, mergi în aplicația MyToyota. Fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus al ecranului de pornire. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”. Dacă vezi mesajul „Activare servicii conectate”, aceasta înseamnă că nu sunt activate. Va trebui să faci o vizită la retailer pentru a activa Serviciile conectate ale aplicației MyToyota.
O metodă rapidă de a verifica dacă Serviciile conectate ale aplicației MyToyota sunt activate este de a verifica dacă informațiile referitoare la ultima călătorie sunt afișate în ecranul de pornire al aplicației.
Pentru a activa Serviciile conectate de navigație online MyToyota Multimedia, conectează-ți smartphone-ul la mașină, prin Bluetooth sau wi-fi tethering, apoi fă clic pe fila „Setare”. De acolo, fă clic pe fila „Online”, apoi pe fila „Toyota Online” și alege un cont existent. Introdu datele de autentificare MyToyota. Introducerea datelor va iniția cei 3 ani de serviciu gratuit. Poți verifica data de expirare a abonamentului tău MyToyota Multimedia în Portalul pentru clienți.
Dacă nu ai un cont existent, poți crea unui direct în mașină, alegând opțiunea „Cont nou”..
În cazul în care ți-ai uitat parola, poți solicita una nouă în ecranul de autentificare, introducându-ți adresa de e-mail.
MyToyota APP
• Noua RAV4 (de la producția din noiembrie 2018 în continuare)
• Noua Corolla H/B și Touring Sports (de la producția din ianuarie 2019 în continuare)
• Noua Camry (de la producția din ianuarie 2019 în continuare)
• Noua C-HR (de la producția din octombrie 2019 în continuare).
iPhone: deschide „Setări”, mergi la „General” și „Utilizare”. Din secțiunea „Stocare”, alege Aplicația MyToyota pentru a vedea numărul versiunii.
Android: deschide „Setări” și atinge „Notificări & aplicație”. Mergi la lista de aplicații instalate pe dispozitiv. Din ecranul cu lista aplicațiilor, selectează Aplicația MyToyota pentru a vizualiza detaliile cu privire la numărul versiunii.
Îți recomandăm să pornești actualizările automate pentru Aplicația MyToyota. Adăugăm opțiuni noi în permanență.
După aceea, va trebui să îți activezi prin intermediul e-mailului de activare pe care îl vei primi, înainte de a putea utiliza toate opțiunile din aplicația MyToyota. De asemenea, pentru a utiliza serviciile conectate, dealerul tău trebuie să te înregistreze ca proprietar al mașinii.
Din ecranul de pornire, fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”.
Fă clic pe „Activare servicii conectate”.
• Dacă primești un mesaj care spune „se conectează”, vei putea să folosești serviciile conectate după ce efectuezi 2 călătorii cu mașina, la o viteză mai mare de 10 km/h.
• Dacă primești un mesaj care spune „te rugăm să contactezi dealerul Toyota ca să te poată ajuta să finalizezi procesul”, va trebui să faci o vizită la dealer pentru a verifica proprietatea mașinii.
Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.
Le poți accesa în orice moment. Datele cu privire la mașină sunt trimise către aplicație când motorul este oprit. Vei putea vizualiza detaliile referitoare la ultima călătorie după ce motorul este oprit. Este necesară acoperirea datelor mobile pentru a trimite date, așadar aceasta nu poate funcționa fără conectare.
Mergi la panoul „Servicii” și alege „Analiză de călătorie”. Selectează fila „Toate călătoriile” pentru a vizualiza călătoriile anterioare și apoi fă clic pe o călătorie pentru a accesa analiza de călătorie aferentă. De asemenea, poți găsi detaliile cu privire la ultima călătorie în panoul de bord „Pagină de pornire”.
După aceea, trebuie să conectezi Bluetooth, să conectezi mașina la internet. Opțiunea Share to Car va funcționa acum. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.
Opțiunea Share to Car necesită un sistem de navigație pentru a funcționa.
Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.
Dacă vrei să oprești definitiv Serviciile conectate ale aplicației MyToyota, din aplicația MyToyota mergi la pictograma volan. Alege „Setări”, apoi mergi la fila „Mașină”. De acolo poți dezactiva definitiv Serviciile conectate ale aplicației MyToyota.
MyToyota Multimedia App
Aceste opțiuni necesită funcționarea internetului. Trebuie să îți conectezi dispozitivul mobil (prin wi-fi sau Bluetooth tethering) sau orice dispozitiv wi-fi/rețea la mașină.
Orice Toyota nouă este furnizată cu 3 ani de actualizări gratuite ale hărților pentru sistemul de navigație, precum și cu alte servicii precum:
• Trafic in timp real
• Coyote (verifica disponibilitatea) sau Cyclops
• Google Streetview (verifica disponibilitatea)
• Puncte de interes
• Combustibil
• parcari
• Meteo
Pentru informații suplimentare, accesează ghidurile noastre de instrucțiuni cu privire la modul de activare a serviciilor conectate de navigație online și la modul de utilizare a acestora. Se vor introduce linkurile cu privire la cum se activează serviciile conectate de navigație online și cum se utilizează serviciile conectate de navigație online
MyToyota Multimedia include și integrarea smartphone. Aceasta îți permite să îți conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS & Android) la mașină. Aplicațiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps și Waze, pot fi utilizate în mașina ta și controlate cu ajutorul asistentului vocal Siri și OK Google.
Anumite modele (Noua C-HR, Yaris și AYGO, în funcție de categorii/opțiunea aleasă (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei), noua Supra*) sunt compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto.
* Compatibilă doar cu Apple CarPlay
Toate modelele Toyota aflate acum în vânzare includ serviciile de navigație online. Cu toate acestea, AYGO și Supra au propriul set de servicii conectate.
Integrarea smartphone este disponibilă pe anumite categorii din generația actuală Aygo, anumite categorii din generația actuală Yaris, noile modele Supra (funcționează doar cu Apple CarPlay) și C-HR începând cu producția din octombrie 2019 (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei). Verifică la retailer dacă integrarea smartphone este disponibilă."
Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei de 3 ani.
În e-Store, îți poți reînnoi pachetul Map Care pentru 1 sau 3 ani. La reînnoirea pachetului Service, poți alege între 1, 2 sau 3 ani. Verifică e-Store pentru tarife."
În portalul pentru clienți e-Store, accesat din portalul de clienti, poți achiziționa serviciile oferite de MyToyota Multimedia. De asemenea, poți verifica starea abonamentelor tale actuale în e-Store. În e-Store, mergi la fila „Achiziționat” pentru a vedea ce abonamente sunt active și perioada rămasă din acestea.
Dacă accesezi aplicația e-Store din sistemul multimedia al mașinii, poți descărca servicii precum Coyote (achiziționate anterior în portal). Poți găsi e-Store dacă mergi la secțiunea „Meniu”, apoi la aplicații și selectezi „În mașină”."
De asemenea, poți crea un cont prin intermediul multimedia (va trebui să accepți termenii de utilizare în termen de 14 zile pe portalul MyToyota).
Odată conectat, vor începe cei 3 ani de servicii conectate de navigație online gratuite. Dacă nu urmezi această procedură, nu vei putea beneficia de aceste servicii.
Nu toate modelele Toyota sunt compatibile cu wi-fi tethering, dar toate modelele noi sunt compatibile cu Bluetooth tethering.
Mergi la meniul sistemului multimedia și apasă „Setare”, apoi „wi-fi” și apoi „Pornire wi-fi”. Selectează rețeaua, introdu parola și selectează „OK”. Când procedura este finalizată cu succes, vei primi un mesaj care te va anunța că sistemul de navigație a fost conectat cu succes la hotspot.
Mai jos poți găsi un ghid detaliat.
Mergi la meniul sistemului multimedia și selectează „Setare”. Apoi selectează „Conexiune Bluetooth” și urmează pașii pentru a seta conexiunea la rețea. După aceea, pe smartphone, va trebui să activezi Bluetooth tethering. Mai jos poți găsi un ghid detaliat.
Apple CarPlay poate fi activat prin introducerea dispozitivului iOS în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Car Play”.
Android Auto poate fi activat prin descărcarea aplicației Android Auto. După aceea, introdu dispozitivul Android în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Android Auto".
Da, cu condiția să dispui de conexiune online prin smartphone. Vei avea nevoie și de un cablu pentru a conecta smartphone-ul la mașină. Dacă ai un telefon cu android, va trebui să instalezi aplicați Android Auto. Aplicația va fi apoi disponibilă prin meniul „Android Auto/ Apple Car Play” din ecranul infotainment.
Noua Toyota C-HR, generația actuală de Yaris (anumite categorii), generația actuală de AYGO (anumite categorii) și Supra (oferă doar Apple car play) oferă integrare smartphone.
Poți face acest lucru în două moduri:
• În mașină, cu Bluetooth sau wi-fi tethering activ, fă clic pe „Setare” în multimedia. Mergi la pe fila „Online” și selectează „Toyota online” și apoi „Ieșire cont”. Introdu datele de autentificare MyToyota. După aceea va trebui să mergi la portalul pentru clienți MyToyota. Vei primi mesajul „am identificat un nou ID de dispozitiv”. Confirmă și totul este setat.
• De asemenea, poți activa opțiunea Share to Car direct din aplicație, mergând la meniul mașinii, selectând pictograma volan, mergând la „Setări” și apoi la fila „Mașină” pentru a selecta opțiunea de înregistrare a unui dispozitiv multimedia. Urmează instrucțiunile din aplicație și reține că trebuie să fii în mașină pentru a finaliza procedura de asociere.
Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.
De asemenea, îți poți actualiza sistemul manual, descărcând actualizările din e-Store din portalul MyToyota, punându-le pe un stick USB și conectându-l la mașină.
Odată ajuns în mașină, asigură-te că dispui de conexiune wi-fi. Cea mai simplă metodă este de a conecta Bluetooth la smartphone. După ce conexiunea internet este stabilită în mașină, poți descărca călătoria. mergi la destinații preferate din unitatea multimedia și vei găsi călătoria pre-planificată
Pentru noua RAV4, noua Corolla, noua Camry și noua Toyota C-HR, călătoria poate fi găsită în meniul Favorite. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni cu privire la distribuirea și identificarea călătoriilor Share to Car.
Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani. Cu 15 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani vei primi același mesaj zilnic. După încheierea perioadei de 3 ani, va apărea un mesaj de fiecare dată când încerci să utilizezi aplicația.
Serviciile inteligente MyToyota
Aceste autovehicule sunt echipate cu dispozitive speciale (cum ar fi TAS600, MM21) care permit conectarea unuia sau mai multor servicii inteligente (cum ar fi navigație cu tehnologie cloud, asistent vocal etc.) la vehicul și la utilizator.
Aplicația MyToyota vă permite să comunicați cu mașina dvs., indiferent unde v-ați afla. În funcție de autovehiculul cu conectare inteligentă pe care îl aveți, vă puteți bucura de una sau de mai multe dintre aceste caracteristici: căutare parcare stradală sau în spații special amenajate, identificare stație de alimentare, navigare în timp ce sunteți informat(ă) în timp real privind evenimentele care au loc pe drum sau comenzi vocale către autovehiculul dvs.
Vă puteți bucura de aceste servicii pentru autovehiculele cu conectare inteligentă prin intermediul aplicației MyToyota, prin intermediul contului personal, accesându-l de pe website. Cu MyToyota scanați cu ușurință codul QR generat pe unitatea centrală sau îl puteți introduce manual în aplicație.
Serviciile inteligente ale aplicației MyToyota vor funcționa timp de 4 ani. Toyota va acoperi costul serviciilor de date utilizate pentru furnizarea de servicii inteligente timp de 4 ani. Aplicația MyToyota va funcționa chiar și fără servicii inteligente sau servicii de conectivitate.
Serviciile inteligente MyToyota cuprind aplicațiile MyToyota și MyToyota Multimedia. Fiecare suită găzduiește propriul set de caracteristici, ceea ce sporește siguranța conducătorului auto și sosirea în timp util la destinație.
Aplicația MyToyota vă permite să comunicați cu mașina dvs., indiferent unde v-ați afla. În funcție de autovehiculul cu conectare inteligentă pe care îl aveți, vă puteți bucura de una sau de mai multe dintre aceste caracteristici: căutare parcare stradală sau în spații special amenajate, identificare stație de alimentare, navigare în timp ce sunteți informat(ă) în timp real privind evenimentele care au loc pe drum sau comenzi vocale către autovehiculul dvs.
Aceste autovehicule sunt echipate cu dispozitive speciale (cum ar fi TAS600, MM21) care permit conectarea unuia sau mai multor servicii inteligente (cum ar fi navigație cu tehnologie cloud, asistent vocal etc.) la vehicul și la utilizator.