Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Calitate, istorie si traditii

Mostenirea Toyota este cladita pe calitate
Inca din prima zi, Toyota a acordat prioritate calitatii superioare a produselor si serviciilor sale. De-a lungul anilor, am introdus principii si procese pentru a ne asigura ca nivelurile noastre de calitate se imbunatatesc in permanenta.
  • Calitate inca din prima zi


    De-a lungul celor aproape 100 de ani de existenta - chiar din zilele in care familia Toyoda a inceput afacerea initiala de masini de tesut si inainte de a incepe sa produca vehicule -  Un aspect pe care ne angajam sa il mentinem si sa il dezvoltam.ne-am construit o reputatie globala pentru furnizarea de produse si servicii de inalta calitate. Mai mult, inca din prima zi, Toyota a desfasurat sistematic activitati de asigurare a calitatii, ceea ce a avut ca rezultat evaluari de top din partea clientilor nostri.Ne imbunatatim in mod constant cunostintele, procesele, produsele si serviciile pentru a oferi niveluri de calitate din ce in ce mai ridicate in tot ceea ce facem.

  • Principii de asigurare a calitatii


    Principiile de baza ale sistemului companiei noastre pentru asigurarea calitatii, inclusiv „Clientul pe primul loc”, „Calitatea pe primul loc” si „Genchi Genbutsu” (Mergi si vezi la fata locului), au fost stabilite in momentul infiintarii companiei. De atunci, aceste principii au fost transmise mai departe la fiecare nivel organizational al companiei Toyota de astazi, din atelier pana la conducerea executiva. Suntem mandri de aceste traditii, pe care continuam sa le dezvoltam si sa le imbunatatim pentru a face fata noilor provocari. In ultima vreme, procesul nostru de control total al calitatii ne-a ajutat sa imbunatatim continuu calitatea si fiabilitatea autovehiculelor noastre.

  • Calitatea implica orientarea catre client


    In 1969, Toyota din Japonia deja introdusese un sistem de rechemare a vehiculelor. La acea vreme, am folosit o serie de reclame in ziarele importante pentru a arata modul in care clientii sunt prima noastra preocupare in asigurarea calitatii in fiecare aspect al activitatii noastre. Acest angajament este la fel de actual si in prezent ca si atunci. Colectarea de informatii si analiza feedbackului ne ajuta sa planificam noi produse, sa ridicam standardele de calitate si sa imbunatatim modul in care lucram si serviciile pe care le oferim.


  • Originea principiului Andon

    Principiul Andon a fost creat de Sakichi Toyoda in 1924 pentru a permite masinii sale de tesut automate de tip G sa se opreasca ori de cate ori apare o problema. Initial, se referea la un buton sau la o coarda de tractiune, care oprea automat productia atunci cand era activata de un membru al personalului. Termenul provine de la cuvantul japonez pentru „felinar de hartie”, referindu-se la un semnal luminos care notifica o alta persoana cu privire la o problema. In prezent, Andon se refera la un ajutor vizual care semnaleaza o problema in care este necesara o actiune intr-o anumita zona sau la o anumita statie de lucru. Acest lucru permite gasirea unei solutii inainte de a fi prea tarziu pentru a fi rectificata.


  • Contributia TPS la calitate

    In 1955, cu sprijinul puternic al directorului executiv al Toyota, Eiji Toyoda, inginerul Taiichi Ohno si echipa sa au devenit catalizatorul din spatele sistemului de productie Toyota (TPS) pe care il cunoastem astazi. TPS creste viteza de productie, calitatea si satisfactia clientilor. Este termenul umbrela pentru Jidoka, conceptul Just-in-Time si celelalte protocoale ale noastre de calitate. Prin aplicarea acestor concepte, putem produce vehicule rapid si eficient. Ne permite tuturor sa indeplinim standardele noastre de inalta calitate si cerintele individuale ale clientilor nostri.

Te-ar putea interesa si